Thursday 14 September 2017

Hartanah PUTRAJAYA : Saujana Aster Presint 11



SAUJANA ASTER CONDO
PRESINT 11, PUTRAJAYA







DETAILS:
Condominium
Freehold Bumi Lot
Size 1126 sqft
3 + 1 bedroom
2 bathroom
1 parking
Basic Reno (Grill, Fan, Lighting)
.

FACILITIES:
24 hours security with access card
Swimming pool
Multipurpose Hall
Playground
Surau
.

AMENITIES:
Primary and Secondary schools (Presint 11)
Bank, Restaurant
8 min to Hospital Putrajaya
9 min to Putrajaya Sentral
10 min to Alamanda
.

ACCESSIBILITY:
MEX, LDP, LEKAS
PLUS, ELITE
5 min to Cyberjaya
10 min to Bangi
15-20 min to Kajang, Serdang, Seri Kembangan, Puchong
30 min to KLIA
.

======================
Asking Price: rm460,000 (nego)
======================
+ Earnest Deposit: 3.18%
+ Baki deposit semasa sign SNP: 6.82%
+ Loan dan lawyer boleh diuruskan
.

Untuk viewing atau other enquiry, boleh terus hubungi:

Mohd Alizal
Weise International Property Consultants Sdn Bhd (VE 10241)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi Artikel Menarik...

Hartanah SEPANG : Banglo 2 Tingkat, Kota Warisan Sepang

2STY BUNGALOW WITH SWIMMING POOL KOTA WARISAN SEPANG NEGOTIABLE FOR SERIOUS BUYER ONLY . LISTING FOR SALE . . Kota Warisa...