Wednesday 31 January 2018

Hartanah SG BULOH - 2sty Semi-D Cluster, Saujana Utama 3, Sungai Buloh



DOUBLE STOREY SEMI-D CLUSTER
Saujana Utama 3, Sungai Buloh
.
LISTING FOR SALE
.




DETAILS:
- Build up 1760sqft
- Land area 2100sqft (approximately)
- 4 bedrooms 3 bathrooms & 1 store
- Leasehold/Bumi lot
- Individual title ready
- Malay neighbourhood
- Gated & guarded community
.
.
AMENITIES:
- Berdekatan shoplot, kedai2 runcit, kedai2 makan, central mall dan lain2.
- Surau & Masjid
- Bank Islam, BSN, Bank Rakyat etc
- UiTM Puncak Alam & Puncak Perdana
- SK & SMK Saujana Utama & Paya Jaras
- MyMydin, Tesco, 99speedmart, Econsave, Clinic, Pizza huts, Kfc, Dominos, 7eleven, Petronas, Caltex etc
.
.
ACCESSIBILITIES:
- 10min ke Puncak Alam
- 15min ke Pekan Sg Buloh
- 15min ke Bandar Puncak Alam
- 30min ke Klang & Shah Alam
- 45min ke KL
- Lebuhraya Plus, Latar, Guthrie, Nkve & Federal
.
.
=======================================
Asking Price: RM470k (nego)
=======================================
.
.
10% Deposit
(3.18% Booking, remaining 6.82% to be paid upon signing Sale & Purchase Agreement)
.
.
Untuk viewing atau other enquiry, boleh terus hubungi:

Mohd Alizal

Firdaus & Associates Property Professionals VE(1)0091
.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi Artikel Menarik...

Hartanah SEPANG : Banglo 2 Tingkat, Kota Warisan Sepang

2STY BUNGALOW WITH SWIMMING POOL KOTA WARISAN SEPANG NEGOTIABLE FOR SERIOUS BUYER ONLY . LISTING FOR SALE . . Kota Warisa...