Thursday 8 February 2018

Hartanah CHERAS : Teres 2 Tingkat Taman Rakan Cheras



DOUBLE STOREY INTERMEDIATE
Taman Rakan, Cheras
.
LISTING FOR SALE
.




DETAILS:
- Size 22x75
- Land area 1600sf
- Build up area 1700sf
- 4 room 3 bathroom
- Leasehold until 2089
- Bumi Lot
- Spacious Master Bedroom and family hall at upstairs.
- Extended porch and kitchen area
- Good location, facing no house, quiet and privacy with extra parking area at the front area
.
.
LOCATION
Taman Rakan Cheras is located approximately 1km from the exit to Bandar Sungai Long from Cheras Kajang Highway & leads to the existing housing estate of Taman Cheras Idaman, Taman Suria & Taman Bukit Suria and Bandar Mahkota Cheras
.
.
AMENITIES:
- 2 min drive to Sekolah Kebangsaan Taman Rakan
- 5 min drive to Bandar Sungai Long Business Center
- 5 min drive to Bandar Mahkota Cheras & Aeon Mahkota Cheras
- 5 min drive to the new MRT station Batu 11 Cheras
- 10 min drive to Aeon Cheras Selatan
- 10 min drive to Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Baru Sungai Long
.
.
ACCESSIBILITIES:
- SILK Highway
- Cheras Kajang Highway
- LEKAS Highway
.
.
=======================================
Asking Price: RM550k (nego)
=======================================
.
.
10% Deposit
(3.18% Booking, remaining 6.82% to be paid upon signing Sale & Purchase Agreement)
.
.
Untuk viewing atau other enquiry, boleh terus hubungi:

Mohd Alizal
Firdaus & Associates Property Professionals VE(1)0091
.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi Artikel Menarik...

Hartanah SEPANG : Banglo 2 Tingkat, Kota Warisan Sepang

2STY BUNGALOW WITH SWIMMING POOL KOTA WARISAN SEPANG NEGOTIABLE FOR SERIOUS BUYER ONLY . LISTING FOR SALE . . Kota Warisa...