Wednesday 7 March 2018

Hartanah KAJANG : Teres 2 Tingkat Intermediate, Sri Jenaris, Kajang



DOUBLE STOREY TERRACE INTERMEDIATE
DESA SRI JENARIS, KAJANG
NEWLY RENOVATED
.
LISTING FOR SALE
.




DETAILS:
* FREEHOLD
* Non Bumi Lot
* Land area 16x70 (1120 sqft)
* Facing playground
* 3 bedrooms
* 2 bathrooms
* Automatic gate
* Bathroom installed with water heater
* 2 Air-Conditioner
.
.
NEWLY RENOVATED
* All LED lamp
* Car porch with tiles
* Kitchen Cabinet
* Wet & Dry kitchen extended
.
.
AMENITIES:
* 99 Speedmart
* Surau
* McDonald
* KFC
* Petronas Petrol pump
* Giant Kajang
* Tesco Hypermarket
.
.
ACCESSIBILITIES:
* Easy access LEKAS, SILK Highway
* 7 min Sek Men Keb Sujana Impian
* 8 min MRT Kajang
* 10 min Bandar Mahkota Cheras
* 20 min Bandar Baru Bangi
* 15 min Semenyih Town
.
.
=======================================
Asking Price: RM450k
=======================================
.
.
10% Deposit
(3.18% Booking, remaining 6.82% to be paid upon signing Sale & Purchase Agreement)
.
.
Untuk viewing atau other enquiry, boleh terus hubungi:
.
Mohd Alizal
Firdaus & Associates Property Professionals VE(1)0091
.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lagi Artikel Menarik...

Hartanah SEPANG : Banglo 2 Tingkat, Kota Warisan Sepang

2STY BUNGALOW WITH SWIMMING POOL KOTA WARISAN SEPANG NEGOTIABLE FOR SERIOUS BUYER ONLY . LISTING FOR SALE . . Kota Warisa...